ח"כ אייכלר: "זה פיקוח נפש אם לא תהיה הסברה"

אסתי פלד No Comments on ח"כ אייכלר: "זה פיקוח נפש אם לא תהיה הסברה"

ח"כ ישראל אייכלר לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "יש חלק במפגינים שהם ממש אויבים, אנחנו מפרנסים אותם, ומעולם לא אמרנו שלא נשלם מיסים לאנשים כאלו. הם אנשים רשמיים שהולכים ומוסרים ומלשינים בכל העולם, אין להם שום גבולות" | האזינו

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ישראל אייכלר בריאייון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על המתרחש בימים אלו במדינה. "אני מנוע מלדבר על הרפורמה, האויבים שלנו רוצים להפנות את הזעם כלפי החרדים, למרות שאין לזה שום קשר, נניח לוועדה לבחירת שופטים, אני לא חושב שצריך לתת להם חומר בעירה".

"זה מחדל גדול שהחרדים נהיו אלה שאיתם אפשר לעורר זעם, זו טעות אסטרטגית, של עשרות שנים. יש פה חוסר בהסברה. זה לא נערי שוליים שמכריזים על שפיכות דמים, אלה אנשים מבוגרים פנסיונרים, שפשוט מבצעים פה מרד" הוסיף אייכלר.

"שמפכ"ל מחזיר מפקד מחוז עקב הוראה של היועמשית נגד הממשלה, זה מרד מושלם. אנחנו צריכים להשקיע בהסברה את הכסף שהם משקיעים. התקשורת כולה מגויסת לכאוס הזה" אמר.

"אנחנו משלמים מיסים כבר 75 שנה, הם מאיימים שהם לא ישלמו מיסים. יש חלק במפגינים שהם ממש אויבים, אנחנו מפרנסים אותם, ומעולם לא אמרנו שלא נשלם מיסים לאנשים כאלו. הם אנשים רשמיים שהולכים ומוסרים ומלשינים בכל העולם, אין להם שום גבולות" כך אייכלר.

האזינו:



0 תגובות